24.02.2012

koszulki DIY, lakiery, dodatki itp. ...

Dziś prawie cały dzień spędziłam spontanicznie w galeriach... Znalazłam sukienkę na osiemnastkę... wreszcie! Ale pokaże ją wam pewnie dopiero za tydzień po moich urodzinach ;) nie będę zapeszać, ale małą zapowiedź z nią wstawiam. Wczoraj wieczorem przerabiałam stare koszulki mojego taty z koleżanką. Jestem mega zadowolona. Pokażę wam jeszcze parę szmatek wygrzebanych wczoraj w sh :) ...





 portfel ze Stradivariusa... w okazyjnej cenie - 19,90 zł
paseczki z H&M

rzęsy, które przydadzą się nie raz na większe imprezy.
 zapowiedź sukienki :)
 powycinałam tą koszulkę z ogromnego T-shirta o rozmiarze L, krzyż wyciełam z apaszki, którą znalazłam w sh ;)

 tą tylko powycinałam

 szmatka z sh za 6 zł 
 ta również z sh, przerobiłam w niej tylko rękawy

 nowy lakier z Revlonu o cytrynowym kolorze
i mój kochany miętowy, który używałam w wakacje non stop. Teraz również mam go na paznokciach.


i pozdrowienia od Dextera :*

postaram się wstawić wkrótce jakieś outfit. Jak narazie nie ma mi kto robić zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz