18.04.2010

18.04.10

Moja szafa powiększyła się o tunikę w kolorze pudrowego różu, z której jestem bardzo zadowolona, jednak czekam na cieplejsze dni, by ją założyć. Zdjęć niestety nie mam. Natomiast mam fotografię opaski, którą noszę w stylu hippie, ponieważ bardziej mi się podoba. 
Niby ćwieki, skóra, latex i inne drapieżne dodatki nie mają już tak dużego znaczenia jak kiedyś nadal je lubię. Jednak wydaje mi się, że nie łączę ich zgodnie z porządkiem. Niestety teraz mniej widuje się dodatki i ciuchy w stylu ROCK, ponieważ w sklepach przeważają kwiaty, sukienki, paski, blazery i inne pierdołki. 
Europejki naprawdę potrafią się dobrze ubrać. Dlatego na ulicach w USA od razu można odróżnić europejkę od amerykanki.



opaska z H&M


                                                                                                                                                          









zdjęcia pochodzą ze strony - http://www.topshop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz