30.03.2010

Random pictures.

Ostanio na prawdę dawno nie byłam na zakupach. Przyznam, że może trochę mi tego brakuje, lecz staram się wytrzymać jeszcze pare tygodni. Po prostu lubię wejść do sklepu i oglądać rzeczy, które widzę po raz pierwszy. Nie chcę oglądać starych kolekcji. 
Jeśli tylko w mojej garderobie ukaże się coś nowego, postaram się to opublikować na blogu :]]

W pt. robię sesję Zuzannie ;d a(, że tak powiem) "wkrótce", Karolinie o niesamowitej urodzie.
Okropnie nie mogę się doczekać, ponieważ pragnę robić portrety. 
Niestety podczas nudy "domowej" zazwyczaj robię zdjęcia moim zwierzakom.

Na razie dotychczasowe, wybrane zdjęcia:
Zdjęcie poniżej nie jest mojego autorstwa, lecz jest przeze mnie uwielbiane .
Podziękowania dla Zuzy ! ;*



3 komentarze:

  1. Nic nie mówią, przecież to moja sprawa :p
    a po za tym one nie są czarne :ddd

    OdpowiedzUsuń
  2. małe są właśnie, ale może to zasługa mojego zaje bi stego aparatu :p

    OdpowiedzUsuń