15.01.2010

converse

 

 To zdjecie ma w sobie urok. I uwielbiam converse. Nie chodzi tylko o buty, ale i inne pierdołki z tej marki. Dziwi mnie, że wizyty u fryzjera ostatnio sprawiają, że moje włosy są coraz ciemniejsze. Ja się postaram o jaśniejsze kolejnym  razem. Zobaczę jakie będą wyniki w kolorze. Nawiasem "mówiąc" podobają mi się przedziałki na środku, tylko nie jestem przekonana do takiego przedziałku na swojej głowie. Może gdy moje włosy będą dłuższe to może go zmienie. Jak narazie mam teraz grzywkę uniwersalna, tzn. że mogę ją ustawiać na każdą stronę. Mój przedziałek może być zygzatowaty, falowy, prosty, krzywy itd. Mniejsza o rodzaje. Jak narazie będę robić go po prawej i lewej stronie, może czasem po środku, ale w tym wypadku, boki będę spinać, żeby mója twarz nie wyglądała śmiesznie, bo wiem, że moze to wygląda śmiesznie na osobach, które nigdy nie miały do czynienia z przedziałkiem na środku. Akurat większośc modelek nosi przedziałek na środku i wygląda to całkiem normalnie. Nie jest to śmieszne. Jak narazie podoba mi się mnóstwo typów zaczesywania włosów i na szczęście będę mogła się nimi teraz bawić dowolnie. Będę kombinować.

A teraz idę spać, bo dawno nie byłam tak wykończona po tańcach.
xZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz